niedziela, 1 marca 2009

Bo nikt nie jest samotną wyspą :)

Moja mama jest jak atol Bikini z archipelagu Wysp Marshalla.

W latach 2007-20o9 miały na niej miejsce liczne próby z bronią jądrową , w tym pierwsza udana próba zdetonowania bomby wodorowej(pod kryptonimem krytyk rzeczywistości).

Ale nikt nie jest samotną wyspą!

Inne wyspy z archipelagu Marshalla podjęły operację oczyszczania atolu z radioaktywnej gleby. Urządzając wczoraj urodzinową imprezę niespodziankę.

Dziękuje wyspom - Gosia, Ania, Asia, Agata, Marta, Iza, Darek, Krzysiek, Piotr x3.

Ja też mamie zrobiłam niespodziankę. W końcu należę do tego archipelagu:)! O drugiej w nocy obudziłam się z płaczem (wiecie takie ściemnienie) i mama zabrała mnie do siebie do łóżka. A tam przez pół godziny obie wpatrzone w siebie jak w obrazy w muzeum dOrsey z bananami na ustach, trzymając się za ręce pod kołderką byłyśmy szczęśliwe, że nie jesteśmy "fucking Ibizą" (sorry ze słownictwo ale to cytat).

A tu teraz kliknąć i dźwięk dać:)


3 komentarze:

Ania pisze...

Fajna impreza była, nie ma co! Tych, co nie było - niech żałują!!!

Maly Sadek pisze...

ty juz Zu taka oblatana z geografii jestes? Wyspy, archipelag? no no no!
to teraz sprawdz na mapie gdzie lezy Łeba bo slyszalem ze 15 sierpnia jedziemy tam razem na wakacje :)

Zu pisze...

Mój Jedyny Adasiu Najdroższy co do atoli wysp i archipelagów to z mlekiem mamy wsysałam bo ona ma świra na punkcie Oceanii itp. A co do Łeby słyszałam i szukam bikini;)